Wysoko wykwalifikowany zespół techników, szkolony u renomowanych, europejskich producentów, opiekuje się sprzedanymi przez nas maszynami/liniami. Nadzór prowadzony jest nie tylko w okresie obowiązujących świadczeń gwarancyjnych! W zależności od rodzaju urządzenia oferujemy:
- Bezzwłoczne wsparcie interwencyjne
- Długoterminowe umowy na serwisowanie maszyn
- Naprawy i usuwanie awarii w miejscu pracy urządzeń
- Remonty generalne maszyn – zarówno w magazynie Klienta, jak i w siedzibie naszej firmy (zgodnie z zapotrzebowaniem)
- Przebudowa linii pakujących
- Szkolenia obsługi i konserwacji dla użytkowników oraz szkolenia techniczne dla personelu technicznego
Najczęściej nasi klienci unikają awarii poprzez:
Konsultacje telefoniczne: nasz personel techniczny telefonicznie doradzi i pomoże rozwiązać większość problemów bez dodatkowych kosztów.
Regularne przeglądy techniczne, których celem jest zminimalizowanie ryzyka przestoju pracy
Największe bezpieczeństwo zapewniają:
Obsługa SAT typu VIP
24 h / 7 dni w tygodniu i minimalny czas reakcji jak i inne indywidualne oczekiwania naszych klientów z zakresu asysty technicznej określimy w umowie serwisowej typu VIP!
Wynajem urządzenia zastępczego
Dla wybranych urządzeń posiadamy maszyny zastępcze, które wysyłamy do Państwa na czas naprawy.
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu!
serwis@bosky.pl